Sorry Borry

Asså ja e jätte ledsen för att jag inte har bloggat men jag haqr inte haft lust elr hunnit För att igår så var jag hos Simone för att hon hade sin tjejmiddag (fyllde år) Och sen var jag tvungen att åka hem vid tyo 17.40 bussen för att Pappa hade sin släkt fest hemma och jag vill ju inte missa min pappas fest Men sen så kunde jag ju inte blogga eftersom att vi hade hela släkten här sen var det sovca time sen var det morgon Och träning + att man missade 1h inatt för att det ändrade till Sommar tid så jag behövde sova extra länge också men nu ska jag bada för att har ont i hela kroppen efter träningen först har jag haft ont i mitt knä idag men efter fruktpausen så gick det typ över men då första varvet så knäcker jag så klaret fötterna efters flikkisen och sen fick jag typp skit ónt i låret och kunde inte köra men sen var jag med på spiktävlingen i vikket fall men det var skit jobbigt för att vi körde spiktävlingen på tumblinget idag   jag tror att det här blev det enda inlägget idag Men jag sak försöka blogga nycket imorgon efter skolan och innan träningen men jag måste även göra lite läxor imorgon för att vi ska ha nationella prov i matte på ONSDAG Men nej nu väntar badet känner jag

Kram Foffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0