Nu så måste jag dra

Nu är helgen slut och det betyder ju att jag kommer att hinna blogg som vanligt:D Men nu ska jag berätta hur det gick: På Mini DM Finalen kom vi på 8:e plats och sen så gick jag monkan och Majsan till vårat lag som skulle tävla DM och vi skulle ju tävla med dom så vi fick veta vad vi skulle få förträna på och jaa det gick bra:D Sen kom tävlingen och vi började med tumbling jag fall på första varvet men på sista varvet gick det bra:D men på hopp så körde jag min helskruv och den stog jag på:D så nu hade jag tävlat klart för att det var min syrra och dom som dansade friståendet:P Men nu är det ju prisutdelning också:d Vi kom inte 1 2 elr 3 men vi kom på en hedrad 6:e plats och vi var nöjda för att det var första gången som vi var med och tävlade i DM så att detgick ju faktisgt ganska bra då:D Men nu måste jag göra mig i ordning för att vi ska träna i nya tyresö hallen med dom stora tjejerna nu så måste åka men skriver mer imorgon innan träningen om jag hinner ganska mycket läxor den här veckan elr som vanligt men sen på Onsdag så har vi danstest på idrotten:D Men nu ropar syrran att vi ska åka:D







En bild på MIG:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0