Mer om mig Foffa

MIG / Privatliv:


Namn: Fanny

Efternamn: ingen aning:P

Smeknamn: Foffa

Ålder: 11 snart 12

Familj: Mamma Pappa och 2 systrar

Husdjur: Sköldpadda ( mina sytsrars:P )

Skola: Kvarnbäcksskolan


BLANDAT:

Bästis: Olika

Gör på Fritid: Kompisar bloggar shoppar

Intresse: Gymnastik dans O sång

Gillar: Lär sig ngt nytt

Gillar inte: Bråk krig att vara sjuk och när jag misslyckas

Favvo program: Inget speciellt

Favvo Film: Olika

Senaste film på BIO: Trassel på Heron City

Privat blogg: http://gymnaast.blogg.se

VILL: TILL THAILAN O SPANINEN och träffa mina kusiner:D



Japp som ni ser så gjorde jag en lite liknande som Lollo eftersom att vi har bloggen tsm:P Men det är ganska svårt att komma på typ frågor som man kan svara seriöst på:P Haha men jaa som ni ser också så har jag ju en ensam blogg och det är bara att kika in på den och kommentera:P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0