Blöö

Ledsen ledsen att jag inte uppdaterat idag men min dag har varit full packad Morgon jag och Carro går ut och spriner vid 09.30 i en 30 min. Sen frulle på altanen och sen skottade vi bort all snö från altanen också och sen gick vi till OKQ8 mamma skulle till mormor så då gick med henne men hoppade av på vägen Men sen gick vi hem och fortsatte med att skotta sen åt vi lunch och sen gick vi till carro för att kolla en sak för att vi ville sitta ute och sola men nej det gick inte men vi gick tillbaka till mig och då kom Dejan han hjälpa oss och det var tur för att vi blev klara med ena sidan av altanen men vi hann inte gör den andra sidan också För att jag skulle på träning och sen tränade jag i 3h sen när jag kom hem så var det middag och sen kom Carro och skulle hämta sina saker så då städade vi undan resten i mitt rum också och sen var det fortsättning på middagen Sen dushning och nu blogga Men nu ska jag fixa en sak och kolla en sak på Lollos blogg

Men jag vill inte gå till skolan imorgon för att vi ska säkert ha nationella prov det första inte bra blir bara nervös av prov Men det går säkert jäte bra ( hoppas vi ) Haha nej mendet kommer gå bra och sen efter skolan så ska jag kanske vara med Carro och jag ska göra mina läxor för att sen vid 18.20 kommer Maja och hämtar mig och syrran till träningen I nya tyresö hallen som är skit bra Men jag ska nog köra dubbel och 2 skruv Haha ni kanske inte fattar vad jag menar men jag förklarar någon annan gång

Kram Foffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0